sobota 10. května 2014

Žiju :-)

I když tu teď na blogu bylo 10 dní z mé strany mrtvo, mrtvo rozhodně nebylo u nás doma. Čarodky, první máj, mini grilovačka, s bráškou jsem zašla na pohár, cesty do města a do Brna, posezení s přáteli a hlavně skvělý psí den v Herolticích. 


Když měli v Lidlu čerstvé mořské vlky a skvělý mini gril, hned by bylo jasné jak to dopadne. Oboje putovalo do mého košíku. Dva dny na to už jsem si pěkně grilovala sama na terásce s vínečkem (slaďoučkou Pálavičkou) v ruce, tuhle vynikající rybku. K tomu pořádnou nálož mého oblíbeného salátu a byla jsem spokojená jako želva. A stihla jsem to ještě než začalo pršet....

mořský vlk (recept bude)



V týdnu jsem jela s bráškou na logopedii a tak jsem si řekla, že když už jsem s ním, zase jednou po sto letech ve městě, vezmu ho někam na pohár. Zašli jsme do nové kavárny Cofe Panorma, které je udělané z části terasy starého obchodního domu, kde je krásný výhled.

Pohled na terasu cofe Panorama

výhled z cofe Panorama

Největší nervy jsem zažila ve středu, nemám ráda řízení do centra Brna, večer mi to ani tak nevadí, nebo odpoledne, kdy už není takový hrozný provoz ale ranní špička! to je něco na moje nervy. No jenže jsem musela zajet ráno na osmou pro objednané masíčko z Nýřan pro naší pesulku a tak mi nic jiného nezbylo, než chtě nechtě jet. Cesta k Ikea na benzínku byla celkem v poho ale cesta od benzínky do centra k jakubáku byla o nervy, jak moje, tak přítelovi a i chudáků ostatních řidičů co jeli kolem (tímto se všem velice omlouvám, pokud jste někdo potkali blondýnu v modrý audině :-)). Ani horké latté a vafle s čokoládou a řádnou porcí šlehačky to nezpravily. Potom co jsem přijela domů celá vyklepaná, jsem si řekla, že mě tam už nedostanou! No hádejte můžete jenom jednou kam jsem jela ještě ten večer.

Kostička z Nýřan, zábava na půl dne
Nejvíc jsem se ale z celého toho týdne těšila ve čtvrtek na psí den v Herolticích. Pejskaři určitě znají - škola pracovní  a zábavné kynologie. Byla tam pro nás nachystána ochutnávka psích sportů: triebball, heroarkur,dog military parkur, zábavné hry a soutěže pro nás a naše čtyřnohé miláčky. Fotografování psů a spousty dalšího ale o tom se nechci rozepisovat teď ale udělat Vám zvlášť na tohle příspěvek i s fotkami.
Jedna společná s dítětem (čtyřnohým)

No a o tom jak jsem pekla bráškovi dort k 8. narozeninám vám sepíšu román, protože to opravdu stojí za to, tak se těstě.

Spongebob


Dnešní den byl ve znamení bráškovi oslavy a přijela za mnou kamarádka, co se mi odstěhovala do Prahy. A tak bylo na místě jí vytáhnout někam do nočního života. A jelikož jsem jí slíbila návštěvu naší oblíbené brněnské kavárny, bylo na čase slib splnit - aneb dnešní večer v Coffee Savoy. 

Mačkané jahody s mascarpone a moje nohy :-D



2 komentáře: