čtvrtek 22. května 2014

Toust s oříškovými máslíčky



Původně jsme si chtěla udělat francouzký toust jenže jsem přišla na to, že jsem si zapoměla donést vajíčka. A bez nich to bohužel nejde. Ani moje oblíbené palačinky či pancakes. A tak jsem musela vymyslet náhradní variantu. Toust jsem měla vícezrnný z kauflandu a v potravinové skříni i dvě skvělá máslíčka od Zajíců. Myslím, že tuhle klasiku na snídani znají všichni milovníci arašídového másla.


Toust s oříškovými máslíčky



  • 4 x toustový chleba 
  • 1 lžička arašídové máslo
  • 1 lžička mandlové máslo
  • jahody
  • banán



Toust si opečeme nejlépe v topinkovači, jde to i toustovači. Potřeme 2 tousty mandlovým máslem a obložíme plátky jahod. Další 2 tousty potřeme arašídovým máslem a obložíme plátky banánu. K tomu doporučuji zelený čaj nebo kafčo.




Žádné komentáře:

Okomentovat