pátek 23. května 2014

Okurkový salát s jogurtem a ořechy



Na tento skvělý recept jsem narazila myslím v časopise FOOD a na první pohled mě naprosto okouzlil. Jak taková obyčejná věc jako okurkový salát může vypadat tak dobře. Stačí jen pár drobností a je z toho hned na pohled jiné a krásné jídlo a přitom tak obyčejné. No už jsem se nemohla dočkat až ho vyzkouším. Kombinace ořechů a okurky by mě asi jen tak nenapadla, docela jsem i na ní chvíli zaraženě koukala ale ukázalo se, že je to kombinace naprosto božská, já jsem si jí úplně zamilovala. Můžete si tento salát dát jako osvěžují svačinku, zeleninou přílohu k obědu či večeři nebo skvěle poslouží jako předkrm.


Okurkový salát s jogurtem a ořechy



  • 1 velká okurka
  • 2 lžíce jogurtu
  • 1 lžíce ořechů
  • kapka oleje z vlašských ořechů
  • sůl a mletý barevný pepř mlýnek





Okurku si omyjeme. Slupku neloupeme. Okurku začneme škrabkou pomalu od shora dolů škrábat na tenké dlouhé plátky. Chce to ze začátku trošku zručnosti. Plátky okurky vložíme do misky, zakápneme olejem z vlašských ořechů. Přidáme lžíci nasekaných vlašských ořechů. Osolíme a opepříme čerstvě mletým barevným pepřem. Navrch dáme 1 až 2 lžíce kvalitního jogurtu.



Žádné komentáře:

Okomentovat