sobota 12. dubna 2014

Salát s lososem



Dnes jsem měla dost náročný den, najela jsem celkem přes 300 km. Po poledni jsem vyrazila z domu a vrátila se až ve třičtvrtě na deset večer. Cestou necestou jsem se pak stavila ještě večer "něco málo nakoupit" - ehm když jsem šla domů byla jsem ověšená jak vánoční stromeček, na zvonek jsem zvonila zubama :-D. Mě někam pustit fakt. A to bych neměla utrácet a šetřit na novou myčku, jelikož nám umřela. A chápete jak je to šíleně otravný umývat hory nádobí v ruce. Brrr. Udělala jsem si radost a koupila jsem domů úžasné skleničky jak dělané na smoothie, když nám venku krásně svítí sluníčko a konvičku na čaj se skleněnými hrníčky, protože večery jsou ještě chladné. 
Domů jsem přijela hladová jako vlk a unavená jako kotě, tak jsem chtěla nějakou lehkou a hodně rychlou večeři. Vyřešil to salát s lososem a konvice čaje Rooibos citrus-zázvor. 


Salát s lososem

( 1 porce)

  • hrst polníčku
  • hrst insalatisima salátu
  • hrst natrhaného římského salátu
  • 1/4 salátové okurky
  • 60 g uzený losos
  • parmigiano reggiano
  • lžíce majonézy
  • lžíce jogurtu
  • stroužek česneku
  • lžíce nasekaného kopru
  • citón
  • olej hroznový
  • himalájská sůl

Saláty opláchneme, otřepeme, naservírujeme na talíř. Poklademe plátky nakrájené okurky. Zakápneme citrónem, pokapeme olejem, osolíme. Obložíme plátky uzeného lososa. Pokapeme dresingem (rozmícháme jogurt, majonézu, česnek a kopr) a nakonec zasypeme parmigiano reggiano. K salátu je skvělé v troubě opečené oblíbené pečivo - já zvolila zámecký chleba se záparou.



A pro pobavení - večeře moje a naší pesulky :-) aby jste věděli, že i ona se má co se týká jídla dobře :-D 
PS: pro nevěřícně zírající - pesulka je už 8 měsíců na BARFu - tj. krmení psa přirozenou syrovou stravou. 

Žádné komentáře:

Okomentovat