neděle 20. července 2014

Salát s tuňákem a vejcem



Moje srdce zaplesalo když jsem objevila v Lidlu 900g plechovku tuňáka. Dlouho jsem ho neměla a měla jsem na něj obrovskou chuť. Trošku jsem bojovala s otevřením plechovky ale nakonec se podařilo, část jsem snědla ve stoje jen tak u linky (tenhle zlozvyk jsem se naučila od přítele!) další část padla na salát a zbytek na pomazánku. 


Salát s tuňákem a vejcem

(1 porce)

  • Tuňák z plechovky část
  • ½ sáčku Směs salátu -  Albert 
  •  ¼ vaničky cherry rajčátek 
  •  ½ salátové okurky
  •  2 uvařené vejce 
  •  1 malou červenou cibuli 
  •  Citrón na zakápnuti 
  •  Sůl, pepř a oblíbené koření

Uvaříme si vejce. Směs salátů rozprostřeme  na talíř, okurku nakrájíme na pul kolečka, cibuli na kolečka a dáme na talíř. Pokud chceme salát teplejší necháme rajčátka vcelku a opečeme je v troubě nebo na pánvi, pokud studený, rajčátka pouze překrojíme a dáme na talíř k ostatním surovinám. Vejce loupeme, překrojíme, tuňáka necháme okapat, rozdrobíme, osolíme, opepříme, okořeníme, zakápneme citrónovou šťávou. Pokud máte tuňáka ve vlastní šťávě zakápněte olivovým olejem. Podáváme nejlépe s krekry. 


Žádné komentáře:

Okomentovat