neděle 6. července 2014

Ovesná jahodová buchta



I když se mi dnes opravdu ale opravdu nechce, přece jen jsem se přemohla a šla jsem upéct buchtu. A taky jsem musela když vyndala všechny jahody z mrazáku abych tam narvala všechno maso pro pesulu :-). To je tak když má někdo velký oči a malej mrazák (ehm 6 šuplíků je furt málo) no a aby mi tahody nešly brzo naproti z lednice, tak bylo potřeba je nějak upotřebit.

Ovesná jahodová buchta

  • 2 hrnky mletých ovesných vloček 
  • ½ hrnku pohankové mouky 
  • 1 hrnek mléka  
  • 1 kelímek jogurtu 
  • 2 vejce   
  • 4 lžíce oleje  
  •  2 lžíce vanilkového cukru
  •  1 lžička kypřícího prášku



Rozmixované vločky dáme do mísy, přisypeme pohankovou mouku, kypřící prášek, vanilkovy cukr, špetku soli. V druhé míse smícháme mléko, vejce, jogurt a olej. Tekuté přísady smícháme se sypkými a promícháme. Vylejeme na plech, poklademe jahodami. Pečeme ve vyhřáté troubě na 170 stupňů cca 25 minut. Před podáváni pocukrujeme.


1 komentář: